woensdag 2 april 2014

Hoera gelukt!

Alle 169 vierkante blokjes van de Dear Jane zijn gemaakt!
Kijk maar alle hoeken zijn dicht :

Linksbovenin

Rechtsbovenin

Linksonderin

Rechtsonderin


Paarse hoekblokje nog even apart


En het rare gat in kolom 10 is ook weg.


Het ging zo goed de laatste tijd met blokjes maken dat ik me voornam om te proberen ze allemaal af te hebben op 1 april.  Want exact een jaar geleden op 1 april besloot ik om aan deze quilt te beginnen en werden de eerste blokjes geprint en de eerste malletjes gemaakt.  Een echt blokje was er pas een paar dagen later dus anders had ik nog een paar uitloopdagjes gehad.
't Was wel pas laat gisteravond klaar maar gelukt is het.


Zo nog een totaalplaatje en dan nu aan de sashings beginnen.  Misschien een beetje saai maar dan kan ik nog eens rustig overpeinzen in wat voor kleuren ik de driehoekjes wil gaan maken enzovoort.

Want ja, het is zoals ik op dit winkelraam in Gent van het weekend zag :

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Bleh nu de sashings, wel een beetje saai. Dat dan maar lekker afwisselen met de punten. Erg mooi geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Diana!!
    Knap hoor en MOOI !!
    Als je de sashings ook in dit tempo er aan zet,
    Net als Judith al zei: lekker afwisselen met de punten.
    Ik ben het 50 st blokje bezig,
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEFELICITEERD!!!
    Genieten al die mooie blokjes,..
    In 1 jaar de blokjes klaar,.. knap hoor,..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, binnen een jaar alle blokken...knap hoor :0) een hele prestatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je Dear Jane quilt leuk aan het worden. Ik ben zelf pas net gestart met mijn Dear Jane, maar ik weet niet of ik het red om hem al binnen een jaar af te hebben. Knap hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een hele prestatie om de top in een jaar bijna klaar te hebben, oké, de sashings en de taartpuntjes nog, maar desalniettemin super goed en hij wordt straks echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!