vrijdag 11 april 2014

Over een bloggersblokje en een "Hermelien"

Kijk zo maakte ik het blokje Nocturne :



Dit blokje stuurde ik naar Jacqueline voor haar Bloggersquilt .  Misschien leuk om te zien hoe het in een andere kleurstelling is? 

Wat heb ik leuke reacties gekregen op mijn vorige berichtje over het sashingprobleem.  Iedereen is anders en iedereen pakt dingen weer anders aan.  Ik ben (qua aanpak)  meer een Hermelien Griffel (Hermione Granger uit Harry Potter) die oplossingen graag in boeken zoekt. En dus ook de diverse winkels, tijdschriften en sites afspeurt voor tips. Voordeel is dat je het dan allemaal goed onderbouwd doet, nadeel is dat je het spontane soms een beetje kwijtraakt. 


Hoe zou Hermelien dat quilten aanpakken?  Over de Dear Jane is een hoop te vinden maar over allerlei andere quilts...

Met een boekhandelaar als partner en de winkel als onderbuur is het dan ook niet vreemd dat er overal boeken te vinden zijn en de collectie divers is.  Jullie vinden deze kast vast het leukst :

Hmm raakt al weer erg vol. Wat wil ik nog veel maken!


3 opmerkingen:

  1. Mooi blok heb je ingestuurd en wat herkenbaar alles uitpluizen probeer ik ook altijd te doen. Je boekenkast is geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef, ik ben een groot fan van je boekenkast! Wat een prachtige exemplaren!!

    En ja, ik ben ook net als Hermelien... En daar is helemaal niets mis mee! Zij heeft er maar mooi voor gezorgd dat de boys telkens weer uit de problemen raakten, zonder haar waren ze allang de weg kwijtgeraakt en van school gestuurd en was deel 7 rampzalig geworden.

    En wat leuk dat je blokje in de bloggersquilt zit! Ik heb de link meteen gevolgd en zit nu te smullen van al die blokjes... Wat zijn er toch veel leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beetje laat, maar ik wil je alsnog bedanken voor de inzending van je blokje, ik heb het met veel plezier gemaakt. Leuk dat jij een Hermelien type ben, ik ben een Ron type denk ik, ik begin vaak vol enthousiasme om vervolgens meerder manieren te bedenken hoe iets kan en daar rommel ik dan mijn eigen vorm uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!