vrijdag 31 oktober 2014

Stonefieldsverhaaltje 1

Heel veel wikken en wegen ging ik bij de Stonefields en dat is nu juist niet de bedoeling; het moet gewoon leuk zijn en ontspannend.  Dus hakte ik gewoon een paar knopen door en begon met het leuke stofje voor het centrum van de eerste 4 blokken. 

Dat werd er eentje waarvan ik vorig jaar in Sainte-Marie aux Mines een halve meter had gekocht bij een Franse winkel.  En die werd het weer doordat er een meisje opstond wat kipjes voert.  En dat wilde ik omdat Jet haar eerste ei gelegd heeft op de dag dat ik Stonefields gevolgd heb.


Ik keek verder op de stof en zag ook een lezend meisje.  Tja, ik houd echt van lezen dus die mag er ook in.  Bovendien was de workshop van Susan tijdens de kinderboekenweek dus het slingertje boven het meisje was ook toepasselijk.  O ja, moet ik nog vertellen dat ik boven een boekwinkel woon?  Blokje 2 volgde.


Weer even moeilijk.  Een huisjesstofje en nog een paar andere passeerden de revue.  Staat dat wel leuk samen?  Ik viel weer voor de stof van de eerste blokjes en blokje 3 en 4 hebben ook een centrum uit die stof.  Blokje 3 is een meisje wat aan het tuinieren is.  Laat ik dat de laatste tijd nou ook leuk zijn gaan vinden...  Enne, zelfs vandaag heb ik nog bloeiende rozen!


Het laatste blokje van die 4 is ook een schatje.  Ze is gewoon de was aan het ophangen.  Met weer zoals vorig weekend kan ik ook genieten van de was ophangen.  Gewoon fijn om te zien dat gratis zon- en windenergie ook een hoop voor elkaar krijgt. 


O ja, en elke keer als ik de was op ga hangen willen mijn kakelende vriendinnetjes mee. 


Dit is het eerste stonefieldsverhaaltje.  Gewoon omdat iemand dit zo leuk vond om te horen, denk ik dat de bloglezers dit ook wel leuk zullen vinden.

2 opmerkingen:

  1. Een verhaaltje om van te genieten! Je sterrenmeisjes zijn lief!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Watzijn geweldig mooi en wat een mooie verhaaltjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!