vrijdag 14 november 2014

Stonefieldsverhaaltje 4

Het laatste blokje van het eerste deel van de Stonefields quilt wordt geshowd door mijn lieftallige kangoeroe.  Omdat het gaat om een quilt van Susan Smith wilde Orange (zo heet de kangoeroe) dit wel doen.  Zelf vermoed ik dat ze wil dat ik het kangoeroeblok van Susan ga maken maar daar moet ik nog even moed voor verzamelen.


Het gaat heel hard met de blokjes, ik ben dus blij dat ik het hele patroon heb en lekker door kan werken.  Maar het kiezen van de stofjes voor de blokjes was in het begin best lastig.  Daar heb ik nu een oplossing voor gevonden : ik heb gewoon alle Stonefieldsblokjes die ik op het net tegenkwam verzameld op een Pinterest-bord.  En weet je wat zo leuk is?  Ik kan zingen en springen en blij zijn, want er zijn geen lelijke blokjes bij!  Net als bij de Dear Jane komt het eigenlijk altijd goed.  En net als bij Dear Jane blijf ik stofjes verzamelen die ik het liefst er allemaal in wil hebben...


Het bord kan je hier vinden : http://www.pinterest.com/patchworktime/stonefields-quilt-van-susan-smith/.  Blijkbaar kun je ook anderen uitnodigen om op jouw bord te pinnen dus als iemand zin heeft, hoor ik het graag.


Misschien vraag je jezelf af hoe het met mijn fotomodel Joris gaat?  Waarom hij niet bij de blokjes zit? 



Joris heeft het idee dat inliggen en inslapen nog belangrijker is dan quilten.  Het quilten van de Some of my favorite blocks gaat dan ook niet snel vooruit (ondanks druilerige dagen).  Wat ik niet snap is waarom die katten van mij iedere keer uitgerekend in de ring gaan liggen.

7 opmerkingen:

  1. Super leuk de stonefield blokjes, succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he, om die blokjes te maken? Ik vind ze ook zo enig om te doen. Ik denk dat de katjes zich lekker veilig voelen in die ring!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blokjes en ik verzamel ook alle plaatjes van Stonefield op Pinterest. Heel goed als je even geen inspiratie hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blokjes heb je gemaakt en wat een heerlijke hoeveelheid lapjes. Die Joris die wil gewoon eerste rang liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!